مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آبان 1398 ساعت 13:512019-11-06اقتصادي

ظرفیت کارخانه بازیافت رشت به یک هزار تن افزایش می یابد


ظرفیت اسمی کارخانه بازیافت رشت از 500 تن به یک هزار تن افزایش پیدا می کند و فرآیند بازیافت تمام زباله های رشت در این کارخانه انجام می شود.

- ایسنا/گیلان شهردار رشت گفت: ظرفیت اسمی کارخانه بازیافت رشت از 500 تن به یک هزار تن افزایش پیدا می کند و فرآیند بازیافت تمام زباله های رشت در این کارخانه انجام می شود.

ناصر حاج محمدی امروز در جریان بازدید از کارخانه بازیافت زباله رشت به ظرفیت اسمی شرکت کود آلی گیلان اشاره کرد و گفت: کارخانه مذکور با توجه به قدمت 22 ساله فرسوده شده و اکنون یک خط تولید آن بهسازی شده است.

وی به انتقال روزانه 300 تن از پسماند رشت به شرکت کود آلی گیلان اشاره کرد و افزود: بخشی از پسماند مذکور تبدیل به کمپوست شده و بخشی دیگر به صورت سوخت کارخانه زباله سوز نگه داری می شود و با راه اندازی کارخانه باید سوزانده شود.

شهردار رشت با اشاره به همکاری محمدباقر نوبخت رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و کارگروه پسماند گیلان در برطرف کردن معضل پسماند رشت، بیان کرد: ظرفیت اسمی کارخانه بازیافت رشت از 500 تن به یک هزار تن افزایش پیدا می کند و فرآیند بازیافت تمام زباله های رشت در این کارخانه انجام می شود.

تولید روزانه 5 تن کمپوست در شرکت کود آلی گیلان وی از تولید روزانه 5 تن کمپوست در شرکت کود آلی گیلان خبر داد و تصریح کرد: د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت کارخانه بازیافت رشت به یک هزار تن افزایش می یابد

ظرفیت کارخانه بازیافت رشت به یک هزار تن افزایش می یابد